جشن تولد و جشن سيسموني و جشن دندوني

جشن تولد 3-آدرین جون

1391/3/31 11:01
نویسنده : کریمی
1,365 بازدید
اشتراک گذاری

http://1ye2ne.blogfa.com

این عکسی بود که روی تخته شاسی زده بودم تا مهمون ها روشو امضا کنن

 

 

kiss.gif این عکس رو به گیفت اویزون کرده بودم که بدم به مهمون ها kiss.gif

 

 

kiss.gifاین عکس رو به گیفت اویزون کرده بودم که بدم به مهمون ها kiss.gif

 

 

kiss.gifاین عکس رو به گیفت اویزون کرده بودم که بدم به مهمون ها kiss.gif

 

 

kiss.gifاین عکس رو به گیفت اویزون کرده بودم که بدم به مهمون ها kiss.gif

 

 

کارت دعوت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 دستمال کاغذی کفشدوزکی

 

 

 کلاه های مهمونای کوچولوی کفشدوزکی

 

 

 

 

 

 شکلات های کفشدوزکی  

 

 

 

نی های کفشدوزکی

 

 

دلار های آدرین که موقع رقص چاقو ریخته شد

 

 

 برای امضای مهمون ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صبح روز تولد

 

 

قند های کفشدوزکی

بنر کفشدوزک کوچولو

 

 

  

 

 

 

 

 

give_heart.gifچاقو کفشدوزکی give_heart.gif

connie_49.gif 

میز شامممممم 

 

اینم از کاسه ی یخ girl_pinkglassesf.gif

 

 

 

 

کیک کفشدوزکی  

 

give_heart.gifکادوی مامانی و باباییgive_heart.gif

بزن دست قشنگروووووو

kiss.gif 

connie_49.gifکادوی مادرجووونconnie_49.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی نازلی طهورا
31 خرداد 91 11:55
عزیزم عالی بود یه نظر خصوصی هم دارین
مامان آرشیدا قند عسل
31 خرداد 91 12:18
تولد بسیار قشنگی بود چقدر زحمت کشیده بودین یه سئوال دارم که خصوصی براتون میفرستم.
مامانی نازلی طهورا
31 خرداد 91 12:52
ممنونم خانمی فقط لطف کنین خبرم کنین بیزحمت
مامان زهره
31 خرداد 91 12:59
خيلي قشنگ بود معلومه خيلي زحمت كشيدن